lördag 17 maj 2008

Here it goooes!

Hej hopp!
Nu har jag efter mkt om å men gjort en blogg. Har inte bloggat sen "lunar-tiden". :-) vilket va ett bra tag sen. Så om de finns några som är intresserade å nyfikna så varsegod å läs... :-)

Denna helgen är jag ensam här hemma med lill pluttas. Min käre danne har åkt hem till sandviken över helgen. Var ju dags för lite fiske med hans barndomskompis. Så just nu är dom i borlänge å har varit där sen ca 05.00 imorse. ha ha.. tokar. :-) Men det verkar gå bra för dom iaf för danne hade fått upp tre regnbågar på första tre försöken. Gott! Tyvärr får man väl inte njuta av dom då han lovat min farfar att han ska få. :-) Så vad ska jag å xander göra då? Blir ju en massa mys såklart. Inte så skoj väder idag så vi får se.. Blir en liten promenad iaf tänkte jag. Så blir de tacos till lunch. Muuums!

Känner mig helt utvilad idag.. min lilla plutt har sovit hela natten å så vaknade vi 07.30 imorse. Yr som man är när man är nyvaken så funderade man ju om han ätit sin morgon välling.. han brukar ju vakna vid halv sex, sex å vilja ha den å sen somna om. Men idag har han inte ens gjort det. Så det var inte välling dags förrän halv åtta. :-)

Xander har sovit en sväng till efter det på en timme, så nu tänkte jag att vi skulle klä på oss å traska ut en sväng. Men först blir de massa bus! :-)

Får se om jag uppdaterar lite ikväll när han somnat. Känns ovant å sitta å kladda igen, men det ska nog gå bra..
Kramar!

1 kommentar:

Stolt Mamma sa...

Kul med blogg!Den ska jag lägga till på favoritlistan så jag kan snoka hur du och Xander har det =)
Hoppas att allt är bra med dig, vore kul att ses med våra busungar snart! =)
KRAM/LIsi