torsdag 26 november 2009

Isabell Sundell - Mike Tyson, 0 - 1

Och jag som är så stark! :P
Igår kväll fick Xander feber och hosta. Lilla gubben. :( Så idag har vi varit hemma och myst en massa. Jag klagar inte för fem öre då dåligt samvete utav för lite tid, som jag alltid tycker, med honom gör att såna här tillfällen tas det till vara på! Självklart vill jag inte att han ska vara sjuk. Men jag tror ni fattar..

Vi sov ut imorse, åt en göttig frukost som varade läänge. Så härligt! Sen har vi ätit tacos, glass och haft det lugnt o skönt. Jag vaknade upp med mensvärk imorse.. man hoppas ju o ber att man enbart ska ha ont i magen nån månad.. men icke.. ontet går bak i ryggen och det känns som att kroppen är fastkilad med kedjor i marken. Värktabletter hjälper väl sisådär. Sen mot eftermiddan så började jag känna mig mer o mer hängig. Ont i huvudet, ont i halsen, väldigt öm i kroppen. Blir sjukstuga här till helgen. Vi ska bara vara hemma och kurera oss. Firmafesten på lördag har jag nog gett upp om. Känns trist då jag inte missat en enda på alla år. Man ska aldrig säga aldrig, så vi får ta det som det kommer! :)

Usch.. känner mig gnällig nu. Är ju inte så i vanliga fall. Men ibland har även jag svackor, tro det eller ej! Tur att jag har min solstråle som lyser upp ALLT. Idag vid ett tillfälle, så bara tittade vi på varann, och utan att säga ett ord, så började vi asgarva! Haha. Åååh du är för härlig!!
Något som e nice iaf är att com hem har rotat sig i vårat hyreshus nu. Basutbudet som ingår i hyran är kanon. Nu är väl inte vi nå slitsamma med tvn så.. och de flesta program jag väl ser på går antingen på 3an eller 5an. Men nu har vi tv4+, MTV, 6an osv oxå. Och där gnäller jag inte! :)
Det jag skulle komma fram till då, var att vi drog igång MTV en sväng på förmiddan, och då kom Lady Gaga o hennes Bad Romance video.. gissa vem som blev helt galen?? XANDER! Jag hann säga att det var Lady Gaga, sen började han "De eee hoon, hon ee pokeface!" Sen började han dansa till Bad Romance som en tok. Haha. Goskit! Sen ville han höra den igen o igen, så var bara att leta upp den på Spotify. :) Och nu är jag fast!

Imorgon är det fredag.. fredagsmys! Har lovat skruttas pizza imorrnkväll. Blir mkt götta när vi e lediga!
Nu ska jag strax leta mig under täcket. Natti ya'll!

Lillasyster Titan o hennes Kim på bal för nåt år sen..
Saknar er jättemkt nu. Kvalitétstid så fort vi blir friska, tack!

Inga kommentarer: