lördag 28 november 2009

Kära universum..

.. låt oss bli friska nångång!
Hua.. Xander är iaf spralligare, men han har en hosta som är envis som synden. Stackars min lilla knoppnos. :( Själv så lunkar jag väl mig fram. Är inte alls lika tung i kroppen som tidigare, men jag är så trött så de e inte klokt. Mitt huvud vill liksom inte alls hänga med. Inatt har vi sovit 10 tim. 10 TIMMAR!! Jag som inte brukar kunna sova mer än 6.. hm..

Vi har iaf haft en mysig lördag sjukdom till trots. Igår började jag städa å julpyntade v-rummet. Xander satt i datastolen å lyssnade på barnvisor under tiden. En kulen natt gick på repeat! Haha. Till slut var det som om luften gick ur mig, så vi satte oss i soffan och kurade å kollade barntv. Mot kvällskvisten kom min käre far hit med pizza åt oss och en liten bil åt Xander. :) Han hade även köpt skruvar å annat som vi inte kunnat ta oss ut å handlat. TACK PAPPA!
Vi myste i soffan å käkade skruvar. Älsklingen blev så himla trött så till 18 sov han.

Idag har vi som sagt haft mys.. pyntat färdigt i kök osv.. Xander har fått upp sin tomte som lyser i sitt fönster så han blev överlycklig! :) Ska dock kolla på andra gardiner till hans rum.. satte upp andra gardiner i v-rummet, men vet inte.. känns inte bra. Så ska kika lite. Matiga är vi inte nån utav oss, vi försöker, men de går sådär. GÖR OSS FRISKA!!

Xander somnade 18.30.. jag åt lite chips å drack trocadero, men tröttnade å gjorde te istället. Har kollat lite halvt på Tomten är far till alla barnen. Ett riktigt måste inför julen! :)
Tänker alltid för mig själv att nu ska jag skriva ett snabbt å kortfattat inlägg.. men heey, jag tänker på det iaf! :P
Tjilevippen!


Look at him
Look at me
That boy is bad
And honestly
He’s a wolf in disguise
But I can’t stop staring in those evil eyes..

He licked his lips
Said to me
Girl you look good enough to eat
Put his arms around me
Said “Boy now get your paws right off me!”

Inga kommentarer: