söndag 29 november 2009

You can't feel anything that your heart don't want to feel..

För ca 1½ timme sen var planen för mig att sova.. märks de?
Kastade mig i soffan, kollade igenom kanalerna..fastnade lite.. nu sitter jag här igen. Ett samtal å några tankar senare.

Och vart tog den här dagen vägen då?
Imorse när vi klev upp så satt vi å myste i soffan tills pluttas va redo för frukost. Han är alltid jättepigg på morgnarna, sjuk lr ej.. men frukosten vill han helst vänta med. Å en annan som e hungrig som en varg när man vaknar får vänta tålmodigt. :) När de va dags så tände vi ju såklart första ljuset. Och vilken konversation vi kom in på.. försök förklara för en 2åring "VAFFÖ" man inte tänder alla ljusen på en å samma gång? Haha.
Resten av dan har vi tvättat, busat, dammsugit (när man far omkring med julpynt så hamnar glitter osv på golvet, chocker?), myst.. legat i soffan å kollat på Byggare Bob å återhämtat oss. Vi blir iaf hemma imorrn med. Har även advents-fikat idag.
JAG ÄLSKAR DIG SÅÅ MIN DYRBARA SKATT, mammas guldklimp!

En liten parantes i detta inlägg, jag avskyr, verkligen AVSKYR den där jävla Hi-Fi Klubben reklamen med äckliga råttan som attackerar sin husse. Usch å fy! Vafan tänkte dom när dom kom på idéen till den?? Jag har ju ingen förkärlek överhuvudtaget till råttor, möss..osv.. men jeeesus. Sen å förklara för Xander när han råkade se reklamfilmen på Discovery.. Nej hua, bort med den!

Nu ska jag göra ett nytt försök att dra mig mot sängen. Mina pyjamasbyxor å min tshirt doftar Apple Blossom.. mm! Man vill liksom lukta på sig själv hela tiden! :)

And I can barely look at you
But every single time I do
I know we'll make it anywhere
Away from here
Light up, light up
As if you have a choice
Even if you cannot hear my voice
I'll be right beside you dear
Louder, louder
And we'll run for our lives
I can hardly speak I understand
Why you can't raise your voice to say...

Inga kommentarer: