onsdag 30 december 2009

Lovley!

Åååh nu går vi på lite ledighet! :)
Fick sluta 14 på jobbet idag.. och annars hade jag nog somnat! Är ju inte många ansvariga inne på företagen dagen före nyårsafton.
Följde med Johan till systemet en sväng. Och nej, inget åt mig själv, men jag fungerade som hans personliga diverse-olika-alkoholsorters-bärare! Blev en hel del kan jag säga.. som tur va så ska han inte dricka allt själv.. då jävlar i mig hade det blivit magpumpning för hela slanten! Hua!
Sen åkte vi till Sandviken och han släppte av mig vid Danne och Xander. Världens goaste lilla pöjk hoppade och studsade och kastade sig på mig när jag klev innanför dörren! :) Pappa hämtade upp oss påväg hem från jobbet och eftersom vi fick sluta tidigare så fick jag och pluttas mycket tid tillsammans innan han ville sova. Vi gjorde oss lite fruktsallad med glass och chokladsås, satte oss i soffan och kollade på Musse Pigg dvdn som han fått av sin gammelmormor. Den var uppskattad! :)

Vi köttade en innebandymatch också.
Och min lilla pratkvarn förklarade ju hur det skulle gå till! För en stund fick jag byta kön. Xander tyckte att jag skulle heta Johan, för han spelar tydligen i samma lag som Titans Kim? ( måste kolla upp om han snappat upp detta :) ) Jag skulle ha vita innebandy skor, likså Xander själv, och sen va Kim med också, osynlig? Haha. Men Kim han hade minsann blåa innebandy skor!
Plutten visade hur man tekar, dvs skrapa fötterna mot insidan av benen, för så gör Kim när skorna blivit lortiga! Sen när Xander ska teka så böjer han sig ner, står helt still, tittar på mig och skriker "NU ÄRE MATCH!" Min lilla kille kan han :)
Vi läste en bok och så somnade han på typ 3 min vid halv åtta. Jag tog en dusch, sen landade jag i soffan och kollade på Victoria Secret Fashion Show. Alltid lika kul! :)
Nu ska jag dra mig mot sängen..
Imorgon är det nyårsafton också. Jag och Xander ska ha mys tillsammans! Ska göra lite fläskfilé m.m till middag, så har jag köpt hem ost och kex..coctailbär och glass och efter det har ätits så är vi redo att välkomna 2010! :) På nyårsdan åker hjärtat till sin pappa igen och blir borta 1 vecka till. Hur mycket jag än saknar honom så är jag så glad för att dom får mycket tid tillsammans än bara över en helg. Dom har ju alltid så jäkla roligt. Ingen lugn stund där inte! :) Tack Danne för att du är världens bästa pappa till vår son!

Xander och hans pappa.
Bilbanan i julklapp från Danne va otroligt uppskattad :)

Lägger in en bild på Xanders fina, fina faster Linda oxå!
Vi älskar dig snäckan!

Inga kommentarer: