tisdag 9 november 2010

Jamen och här håller jag på och gör om i bloggen.
Så ha överseende med att den kan komma att ändras lite de närmsta dagarna. :)

Idag sov vi ut riktigt ordentligt, till kl 9.
Klev upp med Xander och började på med frukosten, tanken var att väcka älsklingen
också när det var klart, men han kom tufflandes själv ut ur sovrummet. :)
Spenderade förmiddagen tillsammans alla tre. Åt pasta och ost- o skinksås med champinjoner
i till lunch. Fytusan va smaskigt! Vilket team vi är, Pettersson och jag, i köket. Jag preppade
och han tillagade! Haha.

Vid 13 åkte han på eftermiddagsjobb.
Medans X lekte så vek jag tvätt och la in i garderoberna. Och jaa, jag är alltid lika dålig på
att ta itu med det där samma dag jag tvättat, vilket i detta fall var i lördags! (Oops!) Men nu
är det iaf gjort! Plockade även upp lite i lägenheten. Saker och ting har ju en förmåga att hamna
lite överallt när vi är hemma på dagarna.
Efter det satte vi oss och målade med vattenfärg och kollade på en tecknad film som började på
1an. Järnjätten tror jag den hette. Men vi var väl mer uppslukade av all färg! :)

Usch.. X har inte alls ätit nå bra idag. Han ville inte ha lunch. Inte ens en frukt idag.
Har fått i han glass, vatten, mjölk och O'boy. Mot kvällen erbjöd jag honom mat men
han önskade sig smörgås, mjölk o flingor. Det sistnämnda gick i iaf.
Kl 18 somnade han på 2 min efter nattsagarn. Plutten! <3

Själv har jag fläkt ut på mig divanen hela kvällen.
Har blivit lite dr Phil osv.. och nu inväntar jag bara Desperate Housewives.
Önskar så jävla mkt att min älskling var här och kramade på mig!! Fryser som ett arsel!

Älskar mina killar så obeskrivligt mkt! Tack för att ni finns! <3

Inga kommentarer: