måndag 28 mars 2011

ÄNTLIGEN!

Klickade precis hem dessa från eleven.se

Min plattång har ju verkligen sjungit på sista refrängen i ja..

skäms för att skriva det, men 1½ år? (!!) och jag har har liksom

inte sett det som en prioritet i det stora hela att skaffa mig en

ny. Men när jag såg denna skönhet så SKREK den efter mig! :)

Plus att priset var ju fantastiskt! Jag är ju inte så väldigt flitig

med plattång så att jag använder det varje dag, men det skulle

ju vara en fördel när man väl ska platta håret att den faktiskt

uppfyller funktionen! :P Passade på att beställa med värmeskydd

också. Så i övermorgon bör dom ha bosatt sig på Ovansjövägen!

Nu är det mys med älsklingen som gäller innan det är natti natti

här! X har iaf än sålänge inte visat några tendenser på att bry sig

om att det är sommartid nu. Han somnar som en stock som vanligt

om kvällarna. Skönt! :)

1 kommentar:

Frida sa...

Snygg! Bra köp! :) Dessutom är det där värme skyddet jätte bra och luktar huur gott som helst, man luktar alltid som att man nyss kom från frissan =)