onsdag 9 mars 2011


Min största fundering just nu är NÄR ska detta ta slut?
Kände mig konstigt nog mer som ett slakt imorse än jag
gjorde igår morse. Borde ju vara tvärtom tycker jag då...
T skjutsade X till dagis igen..
Har sovit en sväng.. men även det verkar vara krävande nu.
Gjorde mig en kopp te och kikade på Vakna med The Voice..
Jag har ju inte alls hängt med på ändringarna där eftersom det
i vanliga fall är en tid då man är på jobbet. Paul Haukka har ju
tydligen slutat, och han som tagit över är Martin Björk!
Till det fina i refrängen, han är fan bättre än Paul! Har haft en bild
av herr Björk.. att han är stor på sig själv, stekare osv.. men nu så
har jag total vänt den åsikten. Har verkar väldigt ödmjuk faktiskt,
plus att han är jävligt rolig! :) Sen kan jag ju inte sticka under stolen
med att det känns ju inte fel nånstans överhuvudtaget att vila mina
sjuka ögon på honom. ;D
Nu ska jag lägga mig under en filt i soffan, dricka upp min 2a kopp te
och försöka vila. Tänker på mitt lillhjärta som just nu håller på och åker
Blåbärsloppet på dagis. Längdskidor alltså! Han var såå taggad så ska
bli spännande att höra från honom sen hur det gick. :D

Inga kommentarer: