tisdag 10 juni 2008

Lite dåligt...

Ja, usch.. jag skäms nästan! Här börjar jag blogga å så har det endast blivit 2 inlägg. Inte bra! Men jag har helt enkelt inte tagit mig tid. Så enkelt äre.. Vi har ju hållit på med flytt osv. Bor hos syrran just nu i deras hus. Är härligt att vakna å träffa henne å Mio varje morgon. Oftast har Mattis hunnit till jobbet eftersom Xander nuförtiden vaknar mellan 7.30 - 8.00.. =) Han är såå duktig lilla älsklingen!!



Men nu har han varit sjuk i 2 dagar. Stackarn! I förrgår fick han feber för första gången någonsin under sin lilla livstid. Ganska bra gjort ändå.. =) Iaf så har han spytt å så.. mammas lilla älskling! Tycker så synd om han! Men ni må tro att han är ändå lika duktig med sitt sovande. Igår natt sov han precis som vanligt. Igår så sov han mer lr mindre hela dan. Han var bara uppe ca 40 minuter åt gången.. sen behövde han vila 1 timme. Så duktig som sover bort febern å allt. Idag har han ingen feber alls.. å de känns skönt å veta. Men han sov lite dåligt inatt. Vi klev upp ca 7.30, och kl 8.00 sov han igen... skönt för honom!



Annars så kan jag ju bara ta å berätta att VI fått en 4 r o k i Kungsgården på 127 kvadrat!!! Så jävla lyckliga över det är vi! Den e renoverad 2006. Det enda vi vill göra om just nu e rummet som Xanderplutten ska ha. Eftersom det troligtvis bott en flicka där tidigare.. lila-rosa väggar! ;) Men det känns såå härligt!!! Kan knappt tro att det e sant. Men det e de för den 1:a juli är det inflyttning! UNDERBART!

Nu sitter jag här å dricker en kopp kaffe. Xander sover för tredje gången idag. Han håller väl på å tar igen sig lilla gubben.

Nu ska ja fortsätta njuta av mitt kaffe här.. får se hur länge pluttas sover. När han sovit i typ en kvart så vill man ju att han ska vakna igen så man får busa! =)

Hoppas du blev nöjd me ett litet inlägg Jimmbo! ;-P

Puss på min älskade Danne som fortsätter jobba i sthlm för familjens skull trots att de e jobbigt.. VI ÄLSKAR DIG SÅÅ!

Tjing tjing....

Inga kommentarer: