fredag 13 juni 2008

Tider av magsjuka!

Det kunde man inte tro.. magsjukan slog till på mig och syster Ellis pöjk Mio oxå. Ellis å Mattis har klarat sig än sålänge. Lyckfjärtar! I förrgår eftermiddags började jag känna mig en aning ostabil i magen.. lät lite som att det var smått krig där inne. Mio var sämre på att äta. Sen pangtjong sa det så spydde Mio.. och ca en kvart efter det spydde jag! Såå jäävla drygt!! Och det finns tamefan inge värre än att sedan vakna på natten för att känna hela magen göra uppror! Spydde iaf ett antal ggr å Mio hade svårt att sova. Nu har jag repat mig någorlunda.. men stackars lilla Mio e fortfarande sjuk. Hoppas verkligen han känner sig piggare snart för det känns som en evighet sedan man såg honom flina.. något han i vanliga ALLTID gör! =)

Veckan har gått sjuukt fort! Kan knappt förstå att det ääntligen är fredag å att min älskade älskling Danne kommer hem!! Så himla underbart. Xander kommer oxå bli så glad när han ser han. Så fort jag frågar honom vart pappa är så tittar han alltid på en dörr.. gobiten!!

Blir väldans lugnt i helgen då. Var planerat 1 års kalas åt Xander imorgon då han fyller år på söndag, men det får vi skjuta en vecka på. Inte så smart å ställa sig å göra tårtor just nu! =) Men åååh tänkt att våran lilla plutt blir 1 år!! Helt otroligt.. 14:e juni kl 05.00 startades mina förvärkar för ett år sedan, och 25 timmar senare den 15:e kl 06.04 födde jag våran alldeles egna lilla prins! Lyckan var total.. kommer aldrig glömma den stunden! Kan fortfarande se Xander ligga på mig för första gången, och Dannes blickar av stolthet gentemot mig.. Danne grät sedan från å till ett braa tag framöver. Senast förra helgen kan jag säga när Xander somnade på Dannes bröst helt slut efter bad osv.. då grät han en skvätt för att fisen våran va såå otroligt fin. Kommer aldrig kunna förklara hur mycket jag älskar min lilla familj... ni e det bästa jag har!!

Om 2 timmar å 20 min ska jag hämta upp danne vid Gävle station.. LÄNGTAR!!!

Just nu ligger lill fisas å sover så sött... mammas å pappas hjärta!!

Inga kommentarer: