måndag 13 oktober 2008

Våran måndag, denna måndag ..

Good day!
Här sitter jag hemma hos syster Ellis .. hon var ledig idag å var hemma med Mio, och Xander har inte dagis förrän imorgon heller, så jag och pluttas tog en promenad upp hit. Käkade lite lunch. Har busat och dansat en massa med små killarna. Fikat bullar å kakor. Inget ovanligt när systrarna Sundell sammanstrålar. :) Nu har Ellis åkt och klippt sig iaf .. jag och mamma är här. Mio har somnat och Xander håller på och sparkar boll med mormor sin för fullt.

Skönt att vara här. Kände imorse när vi vaknade att jag hade inte alls nån lust att bara sitta inne idag. Så vi promenerade lite och som sagt.. vi hamnade här. Imorgon ska Xander till dagis så då tänkte jag passa på att åka och sola lite. Är blek som ett annat mähää. Saknar Daniel som ett svin gör jag oxå .... aaah. Ibland blir man bara helt galen efter en kram av honom. Skitjobbigt. Får väl ta igen det när han kommer hem till helgen. :)

Ikväll är det bara shit på tv.... så kanske bloggar igen då... me don't know.
Nu ska jag och Xander äta mellanmål. Blev lite sen lunch för oss idag för han bestämde sig för att sova på förmiddan så.. macka och lite yoghurt blir gott nu. Adjö for now!

1 kommentar:

Stolt Mamma sa...

Åh äntligen en till blogg att följa och inte vilken blogg som helst! =)
Kul kul!
Kram / Lisi