tisdag 2 december 2008

Just drop dead!

Herreguud! Började tralla lite på en av in flames låtar reflect the storm.. och då kom jag å tänka på låten just drop dead med limp bizkit. Osökt för vissa, men dessa två låtar lyssnade jag sjukt mkt på för 2½ - 3 år sen.. fan va underbaart! lära plocka fram den på Youtube å lyssna, griiimt jävla bra text. Får fasiken rysningar! Tycker det är så klockrent ja när man hittar såna låtar som bara får en att gaaaah bli galen. Så lyssna på dom.. mmkajj?!

Jobb jobb jobb... kändes ännu lättare idag än igår då min vän stina kom! hon är liksom verkligen solskenet på min arbetsplats! Så fort jag fått Xander å somna och jag slappnar av så blir jag såå trött... svinigt trött. Så nu blir det som stina skrev "Ett svanhopp ner i kojsen!" hahaha så jävla bra. är väl endast folk med våran humor som uppskattar det..

Helgen som kommer har jag fasiken fullt upp som det ser ut. Danne har Xander då.. å jag ska ev till Kerstin i gävle på fredag kväll. Sen är det upp på lördag morgon å åka till valbo å handla julklappar till fisen.. sen ska jag på firmafest på kvällen, pappas jobb ska ut å äta å sen gå vidare så där hänger man på med resten av familjen å jobbkollegorna till honom, sen söndag har jag preliminärbokat en träffa med johanna på dagen innan jag hämtar skrutten.

men nu ska jag sova. trött å hej, leverpastej på dig!

Okay, where the hell you been
Said that you been hangin' with your cute girlfriends
Then I get a call, kinda woke me up
Said they saw you chillin' with this young little fuck
I was kinda dazed, and maybe confused
Never would expected this terrible news
Not only were you kissin' this fool you've been dissin'
You was playin' me out, now you better listen

What the fuck is goin' on
Who the fuck do you think you are (bitch), cause for alarm
Put up with your shit, beggin' me to stay
Even though you ran your fuckin' mouth every day
I ain't some punk ass, dealin' with your drunk ass
Yeah, you might be fine, but you crossed the fuckin' line
Now there's no returnin', this lesson that you're learnin'
Pullin' down them panties will leave your ass burnin'!

Just drop dead vare ja...

Inga kommentarer: