fredag 26 december 2008

Those were the days...

lr hur Stina? Ha ha...

Så har julen passerat. Hade en HELT UNDERBAR julafton.

Behöver nog inte säga så mkt mer. Härlig familj. Massa mat. Kalle Anka. Och min underbara son som blev helt salig när tomten kom! :) han har lekt med a.l.l.a julklappar han fick. Hjärtat mitt!

Idag lämnade jag Xander hos Danne vid 11. Alltid lika jobbigt. Träffade Simpan på stan och käkade med honom. Slutade med att vi satt och snackade i 2½ timme. Kändes bra. Hem en sväng sen... tog det lite lugnt.. satt vid datorn.. blabla. Sen åkte jag in till Sandviken och hem till Angelica. Min gumma. Är så härligt att få träffa henne med jämna mellanrum och bara sitta och snacka om allt mellan himmel o jord. Blev även lite Lars Winnerbäck, Lisa Ekdahl, chips, dip och Körslaget. :)

Nu äre väl tänkt att jag ska sova. Vill bara sova så det blir lördag så jag får hämta min lilla prins. Det blir inte förrän på eftermiddan... men ändå. Saknar honom så mkt så jag spricker snart... är så tomt utan att få somna med dig min underbara lilla kille.

Imorgon kommer förmodligen Mattis syrra Tina, hennes Daniel och deras flicka Leoni hit. ÄNTLIGEN!!! Har saknat Tina som fan. Umgicks lite med henne när vi bodde i sthlm och hon är underbar! Likaså Daniel o Leoni. :)

Nu blire god natt... God Jul i efterskott!
Jag och Xander öppnar paket.. :)

Inga kommentarer: