lördag 11 juli 2009

Lördag.. i brist på annan rubrik!

Shit vad dagarna går. Dåligt väder till trots.
Igår strax efter lunch så kom min mamma och pappa och hämtade Xander. Dom saknade han så mycket, så dom ville låna honom lite. =) Han fick följa med och hämta grus och sten som skulle ut till stugan. Och guud vad han har pratat om det! Haha. Men han pratar ju å andra sidan om ALLTING hela tiden. Inte många minuter han är tyst på ett dygn. Förutom när han sover då. =)
Jag åkte hem till Angelica. Malin, Camilla och Sandra var där. Så kom Evelina H med sin lilla Ville! Faan så söt! Helt underbar... och ingen blir gladare än jag när man får möjlighet att gosa med en liten bebis! =)

Vi drack kaffe och snackade en massa. Pratade med mamma över telefon två gånger. Jag blir alltid sådär... ber ju aldrig om barnvakt så, så då vill man höra av sig och kolla läget med jämna mellanrum. =) Inte för att jag inte tror att dom inte tar hand om honom, jag vet att han har det jättebra med dom! Men ändå, mamma som man är! =) Vi kom iaf fram till att Xander skulle spendera natten med dom ute i stugan. Han hade så himla roligt. Så jag blev kvar hemma hos Angelica.. kollade tv och snackade med henne och hennes Tommy. Vi har det alltid lika kul! =) Jag och Angelica gick till Monroe's och drog en pizza. Fifan, åt som en galning. Och det känner man ju alltid försent! =P Sen tillbaka hem till henne... vi käkade glass med Tommy och kollade lite TV. Sen åkte jag hem. Kom hem ganska sent. Men så kan det gå! =)


Pappa kom och hämtade mig på förmiddan idag. Så åkte vi ut till stugan. Blev där hela dan. Mamma, Mio och Titan var oxå där. Och min fis såklart! Käkade och fikade. Jag och Xander fick skjuts hem av pappa. Så hängde vi upp tvätten i tvättstugan här som vi tvättade ute i stugan. Regnade ju så förbaskat hela tiden så det var ju inte tal om att hänga upp tvätten ute som sig bör. Och tvätta lära jag göra!


Hur som haver... jag och Xander myste med chips, skruvar och ramlösa när vi kom hem. Kollade på barntv och hade det allmänt underbart! Sen så knoppa min lilla fjärt vid 18.30. Tror det tog 1 min för han att somna. Haha. Duktiga lilla hjärtat! =) Nu sitter jag här och slappar.. drack en kopp kaffe precis när han somnat.. och nu har jag tänt ljus och småäter lite chips. Slapp kväll med andra ord.


Ha en fortsatt trevlig kväll! =)



Xander med sitt Blixten Mcqueen paraply! =)


Inga kommentarer: