söndag 2 augusti 2009

GE MIG LEDIGT, TACK!!

Jaa.. typ 3 veckor sen jag gjorde ett inlägg. Haha.. tar mig aldrig tid.

Min ledighet är över. Åh jag vill bara att den ska börja om!! Känns just nu som att det enda jag vill är att bara få vara hemma med Xander. Spendera hela dagar med honom och bara hitta på massa roligt! Är så sjukt jävla drygt att tiden ska gå så fort. 1½ vecka av tiden så har ju Xander varit med sin pappa oxå. Kanske därför det känns ännu mer som att tiden bara försvunnit? Fast tiden han var borta måste varit den längsta i hela mitt liv. Usch...saknaden blir så stor så det går inte att beskriva!
Mitt lilla hjärta!

Danne tog med honom till hans släkt i Jönköping iaf. :) Blev lite impulsivt. Xander var med Danne där från torsdan över helgen för två veckor sen. Så ringde Danne på söndan och frågade om han inte kunde få ta med Xander ner till hans släkt en vecka. Trots att jag visste hur jobbigt det skulle bli, så kan man ju inte neka nåt sånt. :) Så dom begav sig på en 6 timmar lång tågtur. Återigen fick vi bevisat hur jäkla underbar och snäll han är! Danne hade ju laddat upp med böcker, leksaker osv.. men under HELA turen så hade han inte behövt plockat upp nånting! Xander hade bara suttit och pratat hela resan. Haha. Älsklingen! Dom var även till Liseberg och åkte karuseller. Så skoj! :)

Kommer knappt ihåg vad jag gjorde under första delen av veckan. Men på onsdagen kom ÄNTLIGEN min älskade Paola till mig! Åh va underbart det var! Vi hade inte träffats på ca 1 år. Kanske även där ett bevis på att tiden går så himla fort! Men vi har ju haft telefonkontakt under tiden. Hon spenderade två dagar med mig! Bodde här..så det blev mycket prat kan jag lova! Mysiga kvällar. Tack min ros för att du kom!! :)

Annars så är jag och provjobbar på Gul.se i Gävle. Har klarat av en vecka. Så får se hur det går.

Denna helgen har Xander varit med mig! Det var såå efterlängtat! Han kom ju hem i måndags.. och jag började jobba då, så jag hämtade honom efter jobbet, sen började han dagis på tisdagen. Usch vilken ångest jag hade! Var ju inte planerat att börja jobba riktigt än. Men man kan ju inte tacka nej precis. Mådde iaf piss hela veckan för jag fick så lite tid med honom. :( Så då kan ni förstå varför jag längtade så mycket efter helg!!

På fredan så blev det lite cykla en sväng. Han tycker ju det är så kul med 3hjulingen som han fick av Danne! Och jag tycker oxå det är kul. Han får cykla, och jag får promenera! Två flugor i en smäll! :) Sen satt vi i vardagsrummet och åt kvällsmat o kollade på barntv. Sen mummsa vi på chips och drack ramlösa. Åh han är så obeskrivligt underbar o snäll hela tiden!

Lördan bestod med av cyklande! :) Var till min mammas jobb o hälsa på henne. Så när hon sluta så tog vi sällskap. Slutade med att vi tog en fika på Berglunds Bageri! Sen var vi ute hela dagen. När vi kom hem hade tvätten torkat, så vi tog med den in. Så städade vi en sväng. Sen blev det kvällsmat och mys med tända ljus! Åh vad jag älskar dig min lilla prins!

Idag åkte vi till Angelica och Tommy på förmiddan. Fick träffa vackra lilla Tilda endast 11 dagar gammal! :) Xander var så duktig hela tiden, blir så stolt över han. Han höll på och viska o greja när Tilda sov. Haha. Fick mysa jättemkt med lilla snufflan. Helt underbar! Och hon luktade så gott! :) Vi käkade där.. sen var vi väl hemma runt halv 5 snåret. Lekte, kvällsfikade och myste en massa! Så somnade plutten kvart i 7. Helt slut!

Sådär då.. en medalj till mig för att jag återigen skrivit ett inlägg och som vanligt är det ett hemskt långt ett! :P

Kram!


Jag och mitt underbara gotroll!

Xander har vattenkrig hos sin farmor :)

Lilla hjärtat med hans pappa! <3

Inga kommentarer: