lördag 22 augusti 2009

underbara helg.

( bild från Jönköpings semestern :) )
Kan börja med att berätta att sist sen jag skrev så har jag hunnit gjort comeback på Vendator igen! Trodde aldrig jag skulle säga det här men fan va skönt det känns!
Stället jag var på före var ingen hit för fem öre.. Så glad att det är över.
Har iaf jobbat 2 veckor, från 13-17. Har bara funnits jobb kvällstid, och så kan jag inte jobba.
Men fr.o.m september så är det dagtid som gäller igen! Och för en bra tid framöver. Känns så skönt!

Denna helg skulle man enkelt kunna sammanfatta i två ord, OTROLIGT UNDERBAR!
Jobbade till 16 igår, Mattis kom och hämtade mig, sen åkte vi till Hillsta och hämtade upp Xander, Ellis och Mio. Så åkte vi till Sandviken och kollade på showen Hujeda mig vá många sånger. En hyllning till Astrid Lindgren. Gud så duktiga dom var! Både pojkarna och artisterna alltså! :)
Medverkade gjorde bl.a. Linus Wahlgren, Kim Sulocki, Benjamin o Bianca Wahlgren och Josefine Götestam. Så himla bra! Myspys. Xander o Mio kanske är i minsta laget för att gå på sånt, men showen höll på ca 1 tim och 15 min så det var inga problem! Dom klappade händerna o var så lyckliga. :)

Idag har vi spenderat hela dagen uppe i Kungsberget o kollat på min kusin Oskar som tävlat i rallycross. Tror bestämt halva släkten Sundell var där.. m.fl. Superskoj! Xander var så himla uppspelt över att få se alla rallybilar. Haha. Det var mulet o regnade emellanåt. Men med regnkläder så funkade det kanon. Xander och Mio hoppade i vattenpölar och lekte så duktigt. :)

Kom väl hem strax efter 19. Gjorde kvällsmat. Xander och jag myste och kollade återigen på Pippi på de sju haven. Pratade en massa och jag berömde han så mkt för de här två dagarna. Han upphör aldrig att förvånas! :) Han somnade vid halv 9.

Sen dess har jag pratat länge i telefon med min mamma. Och nu sitter jag här med te och tända ljus och slappar.

Det var väl det.


JAG ÄLSKAR DIG XANDER!

1 kommentar:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.