lördag 31 oktober 2009

. . . . . .

Ingen rubrik. Tröttheten börjar slå in så jag kom inte på nån!

Tänk att jag kan inte få nog av min Xander.. var hemma med han igår, då han återhämtade sig efter att ha varit sjuk i en vecka, idag är det lördag.. och jag börjar redan få ångest över att jobba på måndag. Önskar att jag bara kunde ha EN LEDIG VECKA med han. All tid jag har med dig uppskattar jag så sjukt mkt, önskar dock som sagt att det fanns mer av den. Mycket mycket mer! Underbara, dyrbara lilla skatten min! Mamma älskar dig så obeskrivligt mkt lill prinsen!


Som sagt, lördag idag. Vi klev upp strax efter 8. Åt en härlig frukost. Xander ville ha tända ljus under tiden.. så det fixade vi! Mys! Sen fick älsklingen ta en dusch.. efter det hade vi en liten rit-o-målar-stund. Begav oss till Titan o Kim i Storvik. Kom dit till halv 12. Och sen har vi varit där hela dan. Mamma o pappa var oxå där, pappa tapetserade deras vardagsrum. Vi andra umgicks. Det blev tacos, sen åkte jag, Xander, mamma o Titan till Parkhallen och kollade på Kims innebandy match. Lilla älskot är numera frälst! Blir till att införskaffa en klubba och boll. Vilket Titan ville ge i julklapp. :) Mot kvällskvisten kom Ellis o Mio dit. Det är så otroligt roligt o se små grabbarna leka tillsammans nu.. dom pratar o donar och har så mkt för sig. Busungar! :) Vi kom hem till strax före 19. Lekte och myste. Kyrkan ligger ju bara en liten bit ifrån våran lägenhet.. så jag lyfte upp Xander, han kramade mig så hårt, så kunde vi se alla ljus på gravarna från vårat fönster. Vackert! Xander sa att det såg ut som stjärnor. :)
Han somnade vid 19.45 på ca 1 min efter godnattsagan. Jag har slappat i soffan och kollat på Körslaget. Blev lite chips som var kvar från igår.. men blev mer sugen på en kopp kaffe istället.

Har börjat lyssna lite smått på Melissa Horn oxå. Ju mer folk skrivit om henne, desto mer nyfiken blir man ju. Och hon har helt klart grymma texter! Så ge det ett tag så är jag nog fast. :)

Nu ska jag kolla på Because I said so (Tre systrar och en mamma)på 4an. Ska vara nån amerikansk komedi, och jag trotsar Halloween o all skräck och kör på den istället. Är inte mkt för skräckis-filmer. Kanske för att jag alltid håller på att skita ner mig. Haha. Känner för någe lättsamt nu. Hoppas ni övriga har och har haft en underbar Halloween iaf! Pysigt med pumpor osv. :)

Du håller ingens hand du tror att alla skulle titta då
Men jag håller din ibland för det är kallt nu och jag fryser så
Kom hem när du vill jag är vaken hela natten
Kom hem när du vill jag är vaken hela natten...



Tagen på oss för ca 1½ år sen..
KÄRLEK!

Inga kommentarer: