fredag 30 oktober 2009

Fredagsmys och FredagsMix!

Kör ett litet inlägg innan Idol börjar. Andreas Carlsson.. oh gudars. Inte min typ av karl egentligen, men fyfan vilket ögongodis han är! Sjukt snygg! Man känner sig som en nybliven tonåring när man skriver så, men whut the whut! :)


Har haft en riktigt underbar fredag! Konstigt att vara ledig dock, därför har jag hela tiden trott att det är lördag idag. Xander är jättepigg nu! På förmiddan tog vi en promenad, hälsade på mammsen på hennes jobb. Sen har vi ätit god mat med tända ljus till och haft det kanoners! På eftermiddan ringde jag Ellis för att kolla läget med dom, passade på att bjuda över dom. Och på ca 5 min var hon och Mio här! :) Ååh vilken lycka det blev när Xander och Mio fick träffa varann! Förra helgen var plutten hos Danne, och så har han varit hemma från dagis hela veckan, så 1½ vecka sen sågs dom sist. Dom blev helt nippriga och sprang runt. Rev fram ALLA leksaker på Xanders rum. Haha. Dom lekte jaga och dansade och var allmänt super-duper-söta-och-charmiga båda två! När dom åkt så myste jag och älsklingen till barntv med chips och en FredagsMix påse. Nåt nytt tydligen. Jättebra blandning med grejer som Xander tycker om. :)

Nu ska jag slänga mig i soffan och tända ljus, fortsätta käka chips och kolla på efterlängtade Idol!! Catch ya later!

Mio och Xander för ca 1½ år sen. Båda har verkligen minen "Vadå?? Vi har inte gjort nåt vi lovar!" Haha.

Inga kommentarer: