torsdag 29 oktober 2009

Rosa Bandet!


Här kommer ett inlägg vid ett lite senare klockslag..

Efter jag nattat Xander så har jag spenderat kvällen i soffan under en filt med tända ljus, en kopp kaffe och Rosa Bandet-galan. Hade först helt glömt bort att det var idag. Tänkte bara att jag skulle sätta mig ner o koppla av efter stressen som uppstod på jobbet idag. Det slutade istället i tårar med alla inslag under galans gång.. Jag skänkte iaf 100kr. Låter inte mkt, men tänk om alla i Sverige skulle skänka om så bara 1kr? Det lilla gör MYCKET! Tänk på det..

Jobbat idag då. Orkar inte gå in på det som hände. Men för andra gången denna månaden, så önskar jag att den här dagen gick att radera.
Även nåt som inte precis förhöjde stämningen var att Linda gjorde sin sista dag på jobbet idag. Vi var några tjejer som gick ut o käkade lunch med henne. Jag har fortfarande inte greppat att hon ska flytta. Eller rättare sagt har flyttat, direkt efter jobbet idag. :( Jag vet att du kommer vara lycklig där du är nu, och det är huvudsaken. Men ska man vara självisk så vill jag att du ska vara kvar här. Bara tanken av att veta att jag inte längre har dig i Sandviken, gör mig ledsen. Men telefonkontakt och träffar ska vi garanterat ha! :) Jag älskar dig vännen min!

Efter jobbet blev jag, Xander och pappsen bjudna på mat hemma hos Titan o Kim. Potatis, korv och senapssås. Mm gött! Tack Titan för det! Synd att inte mammsen var med, men hon jobbade. Imorgon blir jag hemma med Xander. Han är fortf. inte helt frisk. Och faktiskt så känner jag just nu att det gör mig inte ett dugg att vi får en långhelg ihop! Ska bli så mysigt och underbart! Min lilla älskling. Du är då det mest underbara som vandrar på denna jord.. för mig!

Skönt att få sova ut imorgon!
Ingenting planerat inför helgen. Vilket också är skönt. Bara massa mys o bus med älsklingen! Eventuellt ett besök hos Kim o Titan på lördag. Dom håller på och tapetsera om och gissa om Xander tycker att det är intressant? Haha.
Hej för ikväll!

Inga kommentarer: