fredag 9 oktober 2009

FREDAGSMYS!

Har varit lite dålig med bloggen i nästan en månad. Har väl inte haft lust eller tagit mig tid. Men nu kommer ett litet inlägg då.

Har sen 2 veckor tillbaka fått nya uppgifter på jobbet. Lite mer utmaning. Jävligt kul! Fattas utbildning på lite grejer, men sen blir det bra. Bara att hålla tummarna att det går vägen och att man gör ett jävla bra resultat! :)

Fredag då.. sjukt efterlängtat med helg! Xander är hos Danne, har varit där sen igår kväll. Har fått så fina bilder och videoklipp på pluttas av Danne på mobilen idag. Blir så himla glad! Saknar han så mkt när han inte är hos mig.. jobbigt mkt. Men åh så kul dom har tillsammans dom där två! :)
Har fan inte gjort ett skit sen jag slutade jobbet. Orkar inte. Tänkte jag skulle städa osv.. men tar det imorgon istället. Dumt med måsten! Var på en liten promenad, sen gick jag och handlade hem lite götta som jag käkat till Idol. Fan va jag hejar på Mariette, Reza, Tove och Erik! Så bra är dom! Mariette föll jag för från första stund, dom andra har växt. :)
Undra sa flundra om man skulle byta gardiner och så imorgon. Skulle vara skönt. Ska iaf hälsa på i Hillsta tänkte jag. Känns som att det var alldeles för längesen jag träffade dom.

Nej.. nu forts. surfandet.. på återskrivande!
KRAM


Inga kommentarer: