tisdag 1 december 2009

För en gångs skull fungerade det!

.. önskade att de skulle bli sol idag, och vilken överraskning att de faktiskt blev så! ;P

Xander har varit feberfri även idag. Skönt! Vi drog iväg till Sandviken på eftermiddan. Fisen bad om hamburgare idag, så blev McDonalds. Otroligt skönt att få komma ut! Tror vi satt 1 timme och åt å konverserade. Haha. Vi kan konsten. Iofs inte såå konstigt när vi pladdrar lika mkt båda två. Idag hittade jag äntligen en ny vinterjacka! Riktigt härligt! Vi passade på att veckohandla mat i viken oxå.. Xander spanade ju även in Tsatsiki, morsan å polisen dvdn på en hylla, och hans reaktion va så rolig så vi köpte med den. :) Den filmen och Tsatsiki- vänner för alltid i en å samma, 39:-.. som hittat! :)

Älsklingen somnade halv sju. Imorgon är det dagis å jobb som gäller igen. Känns lite trist ändå måste jag medge, vi har haft de slappt å mysigt sen torsdag förra veckan. Fast tror vi båda är i behov av att komma ut i socialt umgänge nu.. han måste få leka av sig med sina jämnåriga för hans överengergi senaste dagarna har inte varit å leka med. Haha. Även jag känner att jag måste få umgås med vuxna igen. :)
Allt är i ordning för morgondagen.. slängde ihop en tonfisksallad till matdosan, får blir morots bröd till det. Man skulle ju kunna tro att matlådan är för 2 pers. Men dom som känner mig vet hur mkt jag äter, och äre sallad då jevvlar måste man brassa på lite för å känna nån form av mättnad. :P

Tände 3 ljus för cancern kl 20. Dom lyser fortfarande. Likaså fullmånen.. rakt in på mitt vardagsrumsgolv. :) Nu ska jag slänga mig i soffan med en kopp te och kolla Despan. :) Sängen efter det. Tjing!

Köpte även detta idag..minus hårinpackningen. Har hört om de å ska nu ge det en chans. Kan nästan svära på att ja känner skillnad efter första anv. nu. Men kan lika gärna vara mitt huvud som tror på de så mkt att de blir så. Haha. Vi får la se...

Inga kommentarer: