tisdag 1 december 2009

LoveGame?

Nu måste jag ta mig i kragen å gå och lägga mig snart!
Har gått hemma sen i onsdags kväll, och detta har lett till alldeles för sena nattningar för min del. Klockan 22 ligger jag vanligtvis å somnar in på vardagar, pga jobb osv.. men så fort man vet att heey jag kan sova ut imorrn iaf, så tänjer man lite på timmarna på kvällkvisten. Jag tycker om det ändå, ska inte ljuga. :P
Imorrn är det nog sista dagen vi blir hemma. Förhoppningsvis. Xander har varit feberfri hela dan vilket är jätteskönt. Hostan hänger kvar lite fortfarande, men som dom sa på Hälsocentralen sist vi var där så är läget så i dessa tider. Håller han sig utan feber imorgon så är det 48tim sen han hade det på ons. Vilket är reglerna på dagis. Plus att han måste få tisdagen på sig att bli lite matigare. Så ser det ut..

Idag har vi som jag skrev tidigare haft en otroligt bra å skön dag! Vaknade upp, kollade Byggare Bob, åt frukost, lekte. Vid 11 gick vi till mammsen. Tänkte bara gå dit en sväng, det slutade med att vi kollade på Tsatsiki, morsan och polisen, åt glass, åt mat, fikade osv osv.. Fan va jag älskar den där filmen! Titan å jag nötte den som fan när den kom. Vilket var 1999.. 10 år sedan!! Kände mig hemsk gammal helst plötsligt. Haha. Hur som haver, poff sa det så va kl 17 och vi traskade hemåt. I regnet. Som vanligt. R.E.G.N! Jag ber endast om lite mer kyla och snö på backen. Xander pratar så mkt om sin pulka nu, och det vore ju extremt trevligt om vi kunde få utnyttja den i år med. Så kom igen nu! SNÖÖ!
Plutten min ville inte ha mat sa han när vi kom hem. Så det blev kräm å mackor. Bättre det än ingenting alls. Vi handlade även hem Finn Crisp idag, och gud va gott det är! Äter man en så blir det lätt.. 7-10 st. Xander är tokig i dom! :)
Knattarnas drömjul stod som läsning ikväll igen, och efter lite prat så somnade han strax efter 18.

Te och Ullared blev det för mig. Har suttit vid datorn så jag ser vindögt då som vanligt tv utbudet på måndagar är crap! Nu ska jag dunka huvudet i kudden och hoppas på lite sol imorrn iaf. Gimme! Tack å godnatt...


Are u in the game?

Inga kommentarer: