torsdag 3 december 2009

Strangers waiting.

Working hard to get my fill, everybody wants a thrill. Payin' anything to roll the dice, just one more time. Some will win, some will lose, some were born to sing the blues. Oh, the movie never ends, it goes on and on and on and on...
Don't stop believin', hold on to the feelin' ...
Streetlight people
--------------------------------------------
Nu är det verkligen dags att dra sig mot soffan. Landa på kudden, dra täcket över sig å somna till tvn. Xander har åkt till sin pappa. Soffan är standard då.
Idag var det dags för svinsprutan.. kom dit.. Ellis, Mattis å Mio var oxå där. Vi väntade och väntade. Till slut var det vi. Informerade sköterskan om tidigare sprutor Xander fått, dom vanliga som dom ska ha. Feberkrampen han fick efter den sista osv. Även att han varit sjuk å blev frisk i måndags. Hon tyckte då att vi skulle vänta lite så hans kropp har hunnit återhämta sig helt. Xander blev jätteledsen när han INTE fick sprutan. Gissa om sköterskan såg förvånad ut. Haha. Han fick ett klistermärke som tröst iaf. Då blev han glad. :) Jag däremot fick ta den. Min mamma var med då jag är så sprut-rädd så det finns inte i denna värld. Lätt för å svimma när de gäller sånt. Mamma är alltid bra för hon är så lugn. Efter man tagit sprutan så måste man stanna kvar en kvart. Och man blev ju en aaaning rädd när sköterskan sa till mig att ligga kvar på britsen (jaa jag måste ligga ner när ja får sprutor :P) sen tittade hon på min mor och sa "Om det händer nånting nu så springer du här för att hitta hjälp!"- och pekade mot en korridor. WHUT THE WHUT!? Det gick bra iaf. Men jisses. :)

Pappa kom och hämtade upp oss, han hade varit å hämtat Danne vid tågstationen i Gävle å skjutsat honom till Xanders farmor. Så vi åkte dit och släppte av pluttas. Och sekunden jag klev innanför dörren började jag sakna honom..blir sån enorm tystnad utan min lilla älskling. Han å Danne ringde och sa godnatt vid åtta. :)

Nej nu banne mig, av med burken och släpa ärslet to my sofa.. Fredag imorrn och behöver jag säga att det känns jävligt skönt? :)
Nighty night!

HEEJAA!

Inga kommentarer: