söndag 6 december 2009

Aaha, this my shit!

Lill fisas har bakat pepparkejkor i helgen med sin pappa, farmor å faster! :)

Måndag imorrn då. Jobb och dagis.. i vanlig ordning.
Har haft en otroligt skön helg! Slappat, hittat nya julgardiner till Xanders rum och vardagsrummet. Tvättat, städat å haft det bra. :) Hade planerat att göra annat oxå, meen.. det hinns!

Älsklingen kom hem på eftermiddan. Så jävla härligt! Han hade saknat mig sa han! Gounge! :) Vi avslutade kvällen med att tända ljus, kolla på Tsatsiki, morsan å polisen (hans nya favvofilm, haha) och fikade lussekatter. Myspys! Mamma älskar dig såå!
Nu ska jag fortsätta kolla på Alpha Dog. Borde egentligen sova nu.. men wtf, en jävligt bra film som det var sjukt längesen jag såg, och Justin Timberlake.. gudars skymning, he makes my knees week!!
Får se hur länge till jag orkar hålla mig vaken.
Natt!
Det blir inte mkt sexigare än såhär! Mmmhm ;)

Inga kommentarer: