måndag 28 december 2009

You are the best thing!

Brrrr vad jag fryser!!
Jag tycker verkligen inte om att kliva ur den underbart varma duschen när man VET att man kommer skaka och frysa efteråt! Hua! Jag sitter i pyjamasbyxor, tshirt, kofta och även inlindad i en filt.. fryser ändå. Men efter den här stora te-köppen så är jag nog rätt så lagom uppvärmd. :)

Dagen har precis som igår, gått sinnes fort!
Känns som att jag knappt klivit upp så är det snart dags att sova. Imorse bestämde jag mig för att dra till Sandviken efter jobbet och kika på lite nya kläder åt Xander. När den 20 MINUTER sena bussen väl dök upp i Hofors så var jag iaf påväg. Fick ett sms av Danne där han frågade om han och lilla älsklingen skulle komma och möta upp mig på stan. Ååh vad glad jag blev!! Saknar Xander så otroligt mycket! Så när jag kliver av bussen så står världens sötaste lilla kille hållandes sin pappa i hand och väntar på mig. :) Han sträckte ut armarna så jag lyfte upp honom, fick en sån go kram och så pussades vi massa. Finns ingen som nånsin kan få mig att bli så lycklig i hela kroppen som han. Älsklings skatten!

Vi tog sällskap och kollade på kläder. Hittade två långärmade tröjor, en tshirt, ett par byxor och tre par strumpor åt hjärtat. Sen promenerade vi för att möta upp Xanders farmor och faster. Blev bara att träffa dom en snabbis, för sen gjorde jag, Danne och Xander ett besök hos Helene och hennes lilla Tea. Helene är en vän till Danne som också brukar klippa Xanders hår. Och nu fick jag träffa henne och hennes dotter. Supermysiga båda två! Så det var inte sista gången. :) Vi drack kaffe och umgick. Sen var det dags för mig att packa mig hemåt. Pussade och kramade en massa på älskot och sen vidare till bussen. Som var I TID! Tack för det!

Kom hem, tog en dusch, färgade håret, åt och gjorde matlåda.
Nu ska jag dricka upp mitt te, kolla lite tv och sen somna.. på soffan.
Sen hoppas jag att min far inte ska ringa 2 min före larmet imorgonbitti och skrämma skiten ur mig.. som han gjorde imorse! Jag har en lugn och skön larmsignal, men min ringsignal är Uprising med Muse, den är hög, och jag tror nästan jag lyfte 1 meter från soffan när jag fick vakna av den! Och då var det pappa som ville kolla hur jag mådde. Och det är ju gulligt, men jag var väl lite oförberedd. :)

Godnatt!

Xander mitt älskade go-hjärta.. JAG ÄLSKAR DIG SÅ!

Inga kommentarer: