söndag 27 december 2009

.......

Är nog arbetsskadad då jag skriver in min jobbmail adress vart jag än ska logga in med min egna..

Satan i gatan vad kallt det är ute!
Var till affären en sväng och kunde inte hitta min mössa.
Så jag blev utan. Hua!
Undra vart den kan ha placerat sig då?

All tvätt blev klar för 1 timme sen. Kom på att jag ville ju se höjdpunkterna från årets Idol så det blev till att springa snabbt som attan. Och jag hann! Erik var verkligen rätt vinnare! Att han skulle bli det kunde man väl egentligen såhär i efterhand listat ut redan då han körde sin audition. :)

Imorrn är det jobb.
Känns himla konstigt då jag inte varit där på länge.. känns det som iaf.
Vi var ju hemma pga Xanders tå, julen dök ju upp osv..
Kommer ju inte vara nå mycket folk.. och mina vapendragare Johan och Anzo är lediga. Hemskt tråkigt! Men Johan är tillbaka på onsdag iaf. :)

Nu ska jag återgå till soffan..
trocadero, tacodip, chips och film-tittning! Det får bli söndagsmys!
Kan även informera om att det blev inte ens korv och makaroner till kvällsmat.
Gissa vad?
Rostade mackor!
När det väl kom till kritan så kände jag inte alls för att laga mat.
Tjing!

Inga kommentarer: