torsdag 7 januari 2010

Längtan bortom alla ord!!

IMORGON KOMMER VÄRLDENS FINASTE LILLE KILLE HEM IGEN! :)
Åh jag har längtat så sjukligt mycket såå länge känns det som. Har aldrig varit ifrån honom såhär länge nångång.. Imorgon direkt efter jobbet ska jag åka och hämta han. Sen blir det en helg full av massa bus och mys! Längtar längtar längtar!!

På lördagen har vi bestämt heldag med Titan och Kim.
Kim har innebandymatch som jag lovat Xander att vi ska gå på. Härligt!
Sen på söndag så kommer Angelica med sin lilla prinsessa Tilda och hälsar på. HÄRLIGT!

Och det skönaste är att igår städade och tvättade jag, och idag har jag veckohandlat mat. Så allt sånt är klart inför helgen och jag behöver inte ha en tanke på allt dedär! Jag ska bara vara med min underbara gobit och ha det bra! Jag älskar dig över allt annat på denna jord!
Här var han inte stor inte.. guldklimpen! :)

Inga kommentarer: