söndag 3 januari 2010

Meet me halfway.

Dagen har jag tillbringat i Hillsta hos min kära syster.
Vi lunchade..pratade..pratade..skrattade!
Kollade på nån dokumentär som hette "Min apa är min bäbis". Och helt seriöst VAD håller folk på med? Det handlade alltså om par, eller ensamstående, som skaffade sig en liten apa som bäbis. Och med bäbis så menar jag att dom faktiskt byter blöjor på dom, klär på dom mini-kläder och ger dom flaska. Behandlar dom som en riktig bäbis alltså. Rubbet! En kvinna gick t.o.m så långt att hon sminkade sin apa. SMINKADE!! Vafan lär inte det räknas som djurplågeri!? Sinnes iaf.. kunde inte kolla klart!

Titan och Kim kom.. och vi spenderade resten av kvällen ihop.
Hämtade pizza från Granliden, kollade Robinson och käkade götta.
Men usch nu får det fan va nog med flott och äckel för mig på ett tag! Eller det är ju inte äckligt, är ju det som är problemet.. men ända sen strax före jul nu så har det blivit extremt mkt av det extra goda. Chips hit, pizza dit, läsk överallt.. jag mår fan inte bra av det. Jag har aldrig mått så bra i min kropp som när jag la ner allt läsk-drickande och godis och höll mig till ramlösa och unnade mig nån form av godis ibland, t.ex en lördag. Nej, dags att skärpa sig nu! Nu ger jag inte nå nyårslöfte för jag tycker det är helt värdelöst.. men jag ser till mig och själv och vad som får mig må bäst. Ska mjukstarta lite med träning oxå. Så lycka till till mig! :)

Ska väl snart dra täcket över huvudet..
Saknar Xander så otroligt mycket! Kanske blir en tur till Sandviken imorgon och hälsa på.. skulle inte vara helt fel. JAG ÄLSKAR DIG SÅ MIN KNOPPNOS! Mammas underbara, fina hjärta!


“When you fish for love, bait with your heart, not your brain”

Inga kommentarer: