måndag 2 augusti 2010

Äntligen!

.. så har veckan kommit som jag aldrig trodde skulle komma! Ledig en hel-jävla-vecka! Så otroligt skönt och efterlängtat! Ska spendera tiden med mina bästa grabbar, allt annat tar jag som det kommer. Men en date med Angelica och lilla Tilda är ett måste. :) Annars.. njuta av dagarna med Xander, även Tomas när han inte jobbar.. men det skönaste utav allt, i en hel-jävla-vecka, ska larm-fan inte få ringa en enda gång! Har en tvättid på onsdag, men heey, uppskriven hela dan så vad spelar det för roll? :P

Helgen har varit så fantastiskt underbar!
På lördagen åkte jag, plutten och Tomas ut till pappa i stugan en sväng. Men jisses vilket blåsväder så vi blev inte långvariga. Sen bar det av till Hillsta. Spenderade eftermiddagen/kvällen där med Ellis, Mio, Abbe, Titan, Kim, Millie och mamma. Pappa anslöt även så beställde vi pizza från liden.

Igår åkte jag och mina två killar till Leklandet i Gävle. Går inte att beskriva Xanders ögon hela den dagen. Busiga, fullifan men mest, bara så otroligt lyckliga! :) Jag och Tomas lyckades hålla nästan likadant tempo som han i klätterställningar, på studsmattor, i hoppborgen, på sparkcyklar osv osv. Efter 4 tim var Xander helt slut. Han fick en Slush Puppy när vi skulle hem så det var inga protester. Vi stannade till i Valbo på Toys'R Us så lilltrollet fick köpa en leksak för pengarna han fick av sin morfar dan före. :) Annars brukar han vara duktig att stoppa dom i sin sparbössa, men nu ville han köpa nåt.. så det blev en ny brandbil. Väl hemma så kvällsfikade vi och myste i soffan, sen somnade en mycket nöjd liten kille tidigt. :)

Så denna dag då.. på förmiddagen traskade vi till lekparken. Blev där en stund, sen promenerade vi upp till Hillsta och hälsade på och drack kaffe. Gosade med lilla älsklings Abbe! När vi kom hem blev det lunch och bus. Tomas åkte hem en sväng och sen iväg på match. Jag drog igång och städade. Xander hälpte till och moppade golven. :) Älskar skurmedlet som luktar Spring Flowers!! Mmm götta. Sen har vi haft en lugn och skön kväll, han somnade kl 20. Jag har kollat Roomservice, druckit en folköl och inte rört en fena på divanen. Nu kommer snart älsklingen hit så blir det pys och Sex and the City dubbelavsnitt. Love it!!

Världens finaste lilla hjärta!

2 kommentarer:

Emelie Nordstrand Lindgren sa...

Aaaah visst älskar vi bloggers nya design-utbud!

Hoppas du får en skön ledig vecka! :)

Kram

Isabell sa...

SOM vi älskar't!!! :) Tack så mkt! Hoppas du mår bra! KRAM