onsdag 4 augusti 2010

MIN timme!

Har haft en väldigt lugn o skön dag. Förutom tvättande av sängkläder, handdukar o kläder så har jag och Xander fått njuta av en dag inomhus. Med diverse lek, bus och mys. Har regnat mestadels hela tiden.. Trots att vi inte haft nå ansträngande aktiviteter förutom fäktning och leka jaga så var lillhjärtat jättetrött o somnade strax efter 19.

Älsklingen kom hit efter sin träning. Då såg vi fortsättningen av The Black Dahlia som vi påbörjade i söndags men inte orkade se klart. Måste säga att den var förbaskat dålig. Vi tyckte lika. Verklighetsbaserade filmer brukar ju kunna vara rätt gripande o bra. Men denna kan jag INTE rekommendera!

Tomas ska upp och jobba förmiddag så jag nattade honom vid 22. :) Strax efter vaknade Xander..av en dröm sa han. Han brukar inte vakna på kvällarna, men han var ledsen. Jag satt och kramade o tröstade han, tills han tog sin snuttis, hoppade ner från sängen, sa - Jag vill sova med Tomas! sen gick han med bestämda steg till mitt sovrum. Så nu ligger dom och sover gott. :)
Själv väntar min timme..min heliga timme. Har sagt det förut men säger det igen, Sex and the City dubbelavsnitt!! Spelar ingen roll hur många ggr jag sett alla avsnitt.(vilket Tomas måste påpeka för mig i stort sett varje kväll) Lika jävla bra varje gång! Så nu är det dags...timmen jag inte tänker på nånting annat. Skrattar o mår allmänt bra!

Inga kommentarer: