måndag 13 september 2010

Men idag har väl dagen gått fort!
Är så otroligt skönt när måndagar gör det.
Kändes lite halvsegt imorse när jag skulle
kliva upp faktiskt. Men väl igång så är det
lugnt sen. :)
Gick bra på jobbet också, så det får bli ett extra plus!

Imorgon är jag och Xander lediga.
Han har tid på BVC för 3års kontroll och med
bussresorna fram o tillbaka så blir det inte bra
med jobbet. Så vi får ha en mysdag han o jag.
Funderar på om jag ska överraska han med att
äta lunch ute. Härligt att kunna göra bara sådär
på en tisdag liksom. Så får det bli! :)

Vi hade förövrigt jättemysigt ikväll.
Imorse när vi promenerade till dagis så frågade
jag X vad han skulle vilja ha för kvällsmat, jag
hann knappt ställa klart frågan så sa han:
- Korv mä brö' och bostongurka!
Haha. Han var SÅ nöjd och mallig! Han fick även
en ny tandborste av mig idag. Förstår inte hur ett
barn kan bli så himla glad över nåt sånt.
Men det blir HAN! :)
Han somnade sött vid 19.

Efter T's träning så kom han hit till mig en sväng
innan han åkte till jobbet för att jobba natt.
Älskar när han gör det! Blir väl knappt 1tim ihop.
Men det gör så mycket! :)
Nu har vi också våran egna låt. När jag lyssnat på
den så har jag tänkt tanken. Men han hann före mig
att säga det rakt ut ikväll. :) Låten finns i ett Youtube
klipp under detta inlägg. Så underbar!
Adele - Make You Feel My Love
When the rain is blowing in your face
And the whole world is on your case
I could offer you a warm embrace
To make you feel my love

When the evening shadows and the stars appear
And there is no one there to dry your tears
I could hold you for a million years
To make you feel my love

I know you haven't made your mind up yet
But I would never do you wrong
I've known it from the moment that we met
No doubt in my mind where you belong

I'd go hungry I'd go black and blue

I'd go crawling down the avenue
No there's nothing that I wouldn't do
To make you feel my love

The storms are raging on the rolling sea
And on the highway of regret
Though winds of change are blowing wild and free
You ain't seen nothing like me yet

I could make you happy make your dreams come true
Nothing that I wouldn't do
Go to the ends of the earth for you
To make you feel my love
To make you feel my love..


Inga kommentarer: