söndag 12 september 2010

Nu börjar jag få lite smått ångest över att
denna helg gått så fort! Den har varit toppen
förutom det faktum att älsklingen jobbat...
Tänk om man kunde ha 4 arbetsdagar och 3 lediga!
Kändes som det var igår man satt på jobbet och
peppade inför helgen.

Hade en supertrevlig kväll igår!
T och jag var hos Joel o Linda, drack bärs och
umgicks. Några fler anslöt också. Mycket trevligt!
Dessutom mådde jag jättebra imorse när jag klev
upp. :) Hinkade i mig 1liter mjölk tror jag. Haha.

Blev en mysförmiddag med älsklingen.
Vi åt kebabrulle till lunch i soffan. Lovley!
Sen var vi och hämtade hem Xander! Alltid lika
härligt när han kommer hem igen. Han hade fått
ett par nya skor av sin pappa också som han var
jättestolt över! :)

Vi har tvättat och städat. Ätit mat och så fick X
glass. Efter myspys så somnade han vid 18.
Jag har duschat, förberett allt för imorgon och inte
gjort många knop i övrigt. Legat på soffan och varit
en trött jävel.
Fick godnatt samtal från älsklingen för en stund sen
som jobbar. Extra jobbigt ikväll har det varit för jag
saknar han så sinnes mkt! Tänk om dygnet hade fler
timmar!
Nu ska jag dra min röv till sängen och få härlig sömn!
Natti!

Xander på Marangoni.
Han var där vid lunch idag med sin
pappa och åt en räkmacka! :)

Inga kommentarer: