lördag 11 september 2010

Gud, sicken skön och slapp dag!
Jag och älsklingen klev upp strax efter halv 9.
Vi åt frukost, drack kaffe och kollade på ett Idol
avsnitt som T missat i veckan. Supermys i soffan!

Efter det gjorde vi oss iordning och gick ner på stan
en sväng. Först till Maxi och inhandlade lite inför lunchen,
sen till Lindex och slutligen Systemet. Träffade lilltrollet,
hans pappa och farmor. X var så glad för han hade åkt karuseller. :)
Väl hemma hos T så åt vi en underbart god lunch. Umgicks i soffan
tills det var dags för älsklingen att åka och jobba. Dock kommer han
hem till 19 idag! :) Vi ska hem till Joel och Linda, dricka nån öl och
snicksnacka. SUPERKUL! :)

Nu ska jag hämta mig en pizza från Verona!
Men blir en barnpizza som jag börjat äta. Beställer jag en stor
så äter jag också upp hela, bara för att det finns och för att det
är så gott. Men har insett att barnstorleken räcker gott och väl
för mig. Så blir man mer "normalt" mätt än övermätt! :)
HA EN UNDERBAR LÖRDAG!

Lillhjärtat somnade på soffan hos hans farfar
när han kom hem från karusellåkning på stan. :)








Inga kommentarer: