fredag 10 september 2010

Äntligen är det fredag! :)
Veckan har gått snabbt blandat med en tendens av segt emellanåt. Speciellt idag! Ser dock fram emot onsdag nästa vecka då det är fortsättning av våran utbildning från Sales Academy! Otroligt, otroligt givande utbildning! Känner att jag utvecklas både inom jobbet men också privat just nu. KING!

Jobbade till 15.45 idag som vanligt när det är fredag. Tur att jag sitter med Sara o Karina, ni är underbara! Ordningen blir också återställd på måndag, för då hoppas jag att Jenny är tillbaka efter sin Kroatien resa. :)
Efter jobbet var det dags att lämna lillhjärtat hos hans pappa. Deras glädje när dom träffar varandra är så jävla stark så man kan näästan ta på den. Gobitar! Håller tummarna SÅ hårt för Danne nu. Mer vill jag inte avslöja.
Direkt hem till Tomas efter det. Har fredagsmyst med mig själv eftersom han jobbar eftermiddag och är hemma vid 23 ca. DÅ fortsätter myset! Jag har kollat på Idol. Älskar det programmet!! Och Andreas är ju trevlig att vila ögonen på. ;P
Har unnat mig en toblerone till det.
Säkerligen inte många som vet om det.. men jag har kämpat lite med att gå ner i vikt. Åt ppiller tidigare som gjorde att a.l.l.t i sötväg gick ner. Gick upp en del kilon. Men nu är jag påväg åt rätt håll, har bara nåt kilo kvar att gå ner tills jag blir nöjd. Men jag mår bra nu! :) Har börjat komma i byxor som jag inte kunnat haft sen före jul förra året. KING!

Nej nu får banne mig Pettersson dyka upp snart. Saknar, saknar, saaknar så jag blir tokig!
Hoppas ni haft en trevlig fredagkväll, det har jag haft.. och det kommer bara fortsätta! :)

Hejs!

Inga kommentarer: