tisdag 7 september 2010

Min Tomas är då så go så det finns inte!
Igår kväll innan han skulle på träning så dök han upp här för lite mys.
Han hade ju taggat på mig hela dagen att det kanske skulle följa med en trevlig överraskning av nåt slag. Mer än så fick jag inte ur han! Lur-pelle!
Så kom han, det första han räckte över till mig var en matlåda med ris och korvstroganoff. Han är grym på det! Jag blev jätteglad o tänkte va gulligt att överraska med den bara sådär. Men nehej, han tog min hand så följde jag med ut i trappuppgången, där stod den. Hyllan som jag pratat om att jag vill ha ovanför tvn o tvbänken!! :) Åååh jag blev så glad!! Tack tack tack igen!!

Och sen till en mindre trevlig "överraskning".
Idag har jag varit iväg till gyn och satt i en kopparspiral. Jiiisses!
Jag är ju ganska känslig av mig som det är. Men en spiral va enda utvägen då ppiller är rena rama skiten för min kropp, och pspruta är det inte tal om. Någon som missat att jag är SUPERRÄDD för sprutor??
Tänkte iaf att dethär går väl bra. Sen så fick jag reda på att dom skulle göra ett cellprov samtidigt. Ok tänkte jag. Lika bra att få det överstökat.
Men jag kan säga att alltsammans var såå OBEHAGLIGT! Uuuusch! Nu sitter den iaf på plats. Men jag har haft sån värk hela dan. Frågade om det skulle kännas såhär? Och hon svarade att vissa känner mer, andra mindre. Som en mensvärk.
Jag har ju extrem mensvärk i vanliga fall, men den här värken har lutat mer åt förvärkar-värken innan jag fick X! Var yslig tidigare o nu går jag på smärtstillande. Hoppas det känns bättre imorgon!

Har myst med både T och X. Älsklingen hade fotbollsträning vid 18 så jag och X hade lite egentid på kvällskvisten. Vi kollade på film o myste i soffan med tända ljus. Sen somnade han strax efter 19.
Jag har duschat, kollat Idol. Så grymt kul att det är igång igen!
Nu ska jag slå en pling till T, vi spenderar kvällen ifrån varann med tanke på att mitt Idol INTE kunde ersättas med fotboll! ;)

Nattinatt!

1 kommentar:

Emelie Nordstrand Lindgren sa...

Uuuh, bara ryser när jag läser. Stackars dig! Jag har lite samma problem men har nu haft p-stav dom senaste typ 8 åren, det är det enda som funkat för mig. Gud, "kopparspiral" lät inte allt för mysigt..