måndag 15 november 2010


Jaaa men varning!
Med risken att låta en aningens bitter, så mår jag som en överkörd-jävlaa-gnu! Ett slakt!
Trodde inte det var sant när klockan ringde imorse. Kändes som ett rivjärn i halsen och
kroppen ville inte alls hänga med. X var iaf pigg som få! :) Han var jättepepp inför dagis
igen och det kändes underbart! Fast han sa att han skulle sakna mig när jag var på jobbet. :)

Tog Ipren när jag kom till jobbet. Inte för att det hjälpte så mkt för halsen, men kroppen
fungerade ju ok iaf. Men usch va trött jag varit! Längtat hem efter X och T hela dagen!

Lovade ju X igår kväll att vi skulle spela innebandymatch efter kvällsmaten idag, och det
var det första han sa när jag hämtade han från dagis. Så sagt och gjort. Trots att orken
inte riktigt fanns så gick jag in för det stenhårt så vi spelade i 30 min iaf. :)
Prinsen somnade sött vid 19. Helt slut. Precis som sin mor!

Nu har jag problem att slappna av istället. Jag är trött.. men ändå inte. Så vet inte hur
det ska gå att komma i säng. :S

Saknar T så jag håller på och blir tokig!!
Men han sålde ju sin bil förra veckan, i jakt på en större. Så imorgon ska han iväg och
kolla på en ny i Sthlms trakten. Han har träning ikväll, och han tänkte sätta sig på en buss
med träningsväskan och komma hit före.. men jag kände att han inte skulle behöva göra
det pga vädret och plus att jag mår som jag mår. Men ack så söt han är som ville! :)

Nu är allt klart för imorgon. Diverse packning till dagis osv.. ska få i mig lite te nu, så får
vi se om jag kan slappna av och lägga mig sen!
Usch..känner mig som en riktig bitter-f*tta! Men även solen har sina fläckar! ;)

Inga kommentarer: