onsdag 17 november 2010

Gud vilket fantstiskt vinterväder det varit 2 dagar i rad nu!
När dessa dagar kommer så blir jag påmind om att jag inte hatar vintern
så mycket som jag tror! =)

Imorse var det premiär-tur för X på bob (läs skoter) till dagis!
För det är ju just precis det han önskar att det va. En skoter! Han satt
och härmade ljudet och stod upp och låtsades hoppa emellanåt. Haha.
Jobbdagen har gått relativt snabbt. Och jag kan knappt förstå att det är
ju faktiskt torsdag imorgon, vilket innebär SNART HELG! Me love it!!

Min mamma och pappa kom och hälsade på oss på kvällskvisten.
X showade ju för fulla muggar för dom, alltifrån innebandy, till skoteråka
och härmande av Baloo! Undrar vad det kommer bli av denna unge!? =)
Fantasin är det då inga problem med, och hans personlighet så helt otroligt
jäkla underbar! Jag är så stolt!

Nattade prinsen så han somnade vid 19.. har fixat iordning för imorgon, och
nu återstår det en dusch för min del. Fantstiskt skönt ska det bli eftersom man
är lite småfryssen mest hela tiden. Min älskade T kommer hit efter sin träning.
Då blir det mys och Greys Anatomy för hela slanten!

TÄNK ATT JAG HAR SÅÅ MYCKET KÄRLEK I MITT LIV! <3



Inga kommentarer: