lördag 20 november 2010

Snablarns vad skönt det är med helg!

Igår blev det jobb till 15.45.
T började jobba kl 14 så han var in en sväng på mitt jobb och pussades! =)
Efter jobbet åkte jag raka vägen hem till älsklingen och landade i soffan. Helt
slut som vanligt på fredagar! Sen låg jag i soffan hela kvällen. Så skönt! X är
hos sin pappa i helgen, han hämtade honom från dagis igår strax efter lunch.

Kollade Idol som vanligt. Och herregud, Jay Smith bara växer och växer! =)
Älsklingen kom hem vid 23 så blev massa mys då, och han ville ju också se
Idol så blev tv4play. =) Det var såå underbart att få vakna upp med honom
imorse. Vi sov till 10. Och det är inte vanligt för mig inte. Haha.
Åt frukost, sen var vi ner på stan en sväng. Köpte 2par örhängen åt mig själv,
och 2par långkalsonger, 5par strumpor och tofflor åt X. =)

Vi kom hem vid 12 igen, vi åt lunch tillsammans och myste. Vid 13 begav sig
T på eftermiddagsjobb. Så nu får jag vänta ända till 23 innan vi får mysa igen!
Men härligt ska det bli!
Själv tänker jag inte göra ett jävla skit! Har tagit på mig älsklingens mjukisbyxor,
tshirt och huvtröja och slappar i soffan med laptopen på knäna. =) Gotta har jag
till kvällen också, så jag tänker inte gå ut mer idag. Dock måste jag säga att det
är otroligt mysigt väder ute!! Tänt ljus har jag gjort. =) Ska kolla på Gossip Girl
avsnittet som jag missade i söndags, och sen är ju Så Mycket Bättre givet ikväll
kl 20! =) HA EN UNDERBAR LÖRDAG! Det ska jag ha! =)



Xanders nya mystofflor =)

Inga kommentarer: