onsdag 24 november 2010

Jaaag fryyyser! Tycker T ska komma tillbaka ja och forts. värma mig! =)

Dag 2 hemma då. Blev samma visa igår när jag skulle gå och lägga mig som förgående kväll.
Dock var tempen inte lika hög på han så det kanske är påväg åt rätt håll!? Men jag har ju iaf
hunnit med en massa de här två dagarna som jag slipper göra i helgen. Donade ju med gardiner
igår som sagt. Och sen när X hade somnat så sprang jag ner i förrådet och hämtade upp julsakerna!
Så då passade jag på och ställde upp tomtar osv osv. Fast adventsljusstaken i köket får vänta, för
jag måste köpa nya lampor till den. Fatta man ju att dom inte skulle fungera!! =)
X blev såå mallig imorse när han kom upp och såg tomtar och grejer. Han älskar verkligen julen! =)

Och idag på förmiddagen tog jag tag i hans rum. Leksakerna har ju liksom VÄLLT över alla hans
förvaringsbackar! Blir så när man är dålig på att slänga och han bara får nya saker. =) Men nu så!
Jag kastade sånt som blivit trasigt och av nån anledning lyckats hamna i en back iaf. Jag dammsög
ur ALLA backarna, elementet, listerna osv. Sorterade sen allting så fint och bra. X blev även han
väldigt nöjd trots att jag lära slänga lite prylar. Men jag hade förberett han på det, och förklarade
samt sa att han måste ju få plats med leksaker som tomten kommer med snart. Så det var inga
problem! =)
Efter det dammsögs och moppades hela lägenheten. Sjukt skönt att julpyssel, rensning av X's rum
och städning är klart inför helgen! Kan vi tre bara njuta av ledighet. =)

Och T då... älskade T, dök upp här på eftermiddan.. så hade han köpt med sig lussekatter som vi

fikade, och en ny film åt lillhjärtat! Sikken underbar människa detta är!! =) X hade ju tjatat mina öron
blodiga efter han hela dan. Haha.
Trollet somnade strax efter 18 idag.. jag och älsklingen hann med att mysa lite och sen åkte han på
träning. Själv har jag ätit pepparkakor så det står härliga till! Nu bara vänta 1tim tills det blir Greys,
och sen hoppas på att X inte får feber igen!


Inga kommentarer: