tisdag 23 november 2010

Varit hemma med lillhjärtat idag..
Igår kväll när jag skulle lägga mig så var jag in och kände
på X, och från ingenstans så var han jättevarm! Tog temp och mkt riktigt
så hade han feber. Men så till det konstiga, han har varit feberfri hela dan
idag! Hm.. men så verkar det vara nånting som går, för det är tydligen flera
st som har feber just på natten, och sen som sagt, inget på dagen. Så jag får
helt enkelt avvakta och se till sen när jag ska lägga mig om det blir jobb och
dagis imorrn.

Har fått lite gjort idag iaf.
Strykt och hängt upp gardiner i v-rummet, X's rum samt köket! Superskönt
att ha börjat på lite. Vill ju att det ska vara klart till 1a advent. Blir väl till att
hämta upp jul-lådan från källarförrådet sen. Börja plocka och dona lite..

T kom hit på eftermiddan efter att han sovit klart. Och jag kan säga att efter
att hållt på med julgardiner, städning och lek med X hela dan, så var det hemskt
skönt att få slå sig ner i soffan och bara sitta där... T och X lekte på för fullt med
både bilar och innebandymatch! =) Tack så mkt T!!
Han åkte iväg på träning strax före 18, och lillplutten somnade typ en halvtimme
efter det. Jättetrött! Älsklingen kommer förbi en sväng till sen och myser med mig
innan han ska iväg och jobba sista natten. Underbart att han är ledig i helgen när
också X är hemma! Får hoppas han håller sig frisk för då blir det att vi tre tar med
oss pulka och bob till Tallberget och åker lite! =)

Nu ska jag hoppa in i duschen..sen mys med snygggingen och efter det DESPAN! =)

Inga kommentarer: