måndag 22 november 2010

Sikken fantastisk måndag!
Snabbt som tusan gick dagen på jobbet. Precis som man vill att måndagar
ska göra. =) Sen så hade jag en sån superglad liten prins imorse som var så
NÖJD över att få åka boben till dagis igen! Blev ju inge i torsdags o fredags
förra veckan eftersom asfalten kommit fram så pass mkt. Men nuså! =)

Hämtade X på dagis och sen åt vi tacos till kvällsmat. Lite måndags lyx sådär!
Lillgubben blev ju supernöjd för han tjatar om tacos lite titt som tätt nuförtiden.
=) Vi spelade lite innebandy, men sen blev det Myror i brallan på Barnkanalen,
och för första gången på jag vet inte hur länge, så satt vi ner en kväll innan nattnig
och myste i soffan! Så himla underbart! Annars brukar han bara vilja att vi leker
på kvällarna, så myset är på morgnarna innan dagis, då dricker han te, jag kaffe
och så pyser vi i soffan innan det är dags att traska iväg. =)

Han slockna som ett ljus strax före sju. Tröttsamt sådär första dagen på dagis
efter helgen. Plutten min! T kom hit för lite mys efter han tränat och sen begav
sig för att jobba natt. Så summa sumarum, en underbar måndag! =)


Sen så måste jag ju bara flagga för nånting jag köpte igår.
Säkerligen inte av sånt stort intresse, men ändå! =) Köpte
LdB's Shower Cream Gel.. och fyyfaan först och främst
va GOTT den luktade! Sen så kändes huden som en bebis-rumpa
när man duschat med den! 5 + av 5 möjliga! =)
Den rosa köpte jag.. doftar ljuuvligt!!

Inga kommentarer: