söndag 21 november 2010

Snart är denna fantastiska helg till ända..
Man hinner knappt blinka så är ledigheten slut. Himla trist!
Fredagen kommer och man är så överpeppad så det finns inte,
sen poff är det söndag kväll och ännu en vecka väntar med jobb
och dagis.

MEN, trots det så har jag verkligen haft en supermysig och underbar
helg. Vilat ut mig och varit med världens bästa älskling! Iofs har han jobbat
eftermiddag, men träffats mellan det. Sovit till 10 har vi gjort både lörd o sön. =)
Det är inte varje helg det händer. Oftast uppe vid 8 även om inte X är hemma...

Idag skämde T bort mig med lunch igen. Han hade snappat upp nåt nytt recept
som han ville att vi skulle prova. =) Han gjorde egengjorda köttfärsbiffar som
innehöll bl.a tacosås. Så åt man dom i pitabröd med coleslaw m.m. Och guuud!
Fyfan i mig va gott det var!! Han är så duktig min kock. =) Hann mysa lite på
förmiddan. Efter lunch skulle han till jobbet och jag åkte med hem. Blev tvättning,
plock, damma, dammsuga och moppa golven för min del. Sen kom X hem! =)
Han blev supernöjd över sina nya mystofflor, ville ta på sig dom direkt! Haha.

Lillhjärtat har haft en toppen helg med sin pappa innehållandes bl.a pulka-åkning
med varm chocklad och mackor. =)
Vid 18.30 somnade han på 1min efter mat och lek. Själv har jag gjort iordning för
imorgon, duschat och kollat på Gossip Girl. Börjar bli lite smått trött så blir nog inte
långvarig ikväll skulle jag tro.

TUSEN TACK min älskade Tomas för en helt fantastisk helg!<3

Denna bild fick jag av Danne igårkväll.. X i ett nötskal när han sover. =)
Som vanligt har han sparkat av sig täcket! Haha

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara Bella :)
Älskar att läsa det du skriver.
Tänk om man hade en sån händig man i köket :) gud så härligt alltså.
Massor av kramar till dig sötis Linda Eriksson

Bella sa...

Men älskade gumman va glad jag blir!! :) Vi måste verkligen styra ihop en träff snart!! Tiden bara går och går. :/ KRAMAR!!!

Anonym sa...

Jaaaa det måste vi verkligen. Jag är URUSEL på att höra av mig. Helt värdelös. Dagarna bara går och det känns som att man har ngt för sig hela tiden..
Men självklart så finns det tid till att ses <3
Kram kram kram Linda