onsdag 10 november 2010

Jag skulle ju ljuga om jag skrev att jag INTE blev rastlös
av att gå hemma.. men, samtidigt så är jag ju såklart otroligt
glad över tiden jag får med X.
Men idag lära vi iaf ta oss ut en sväng. Han fick sitta i vagnen
på promenaden och så hälsade vi på min mamma. Även pappsen
kom sen efter jobbet. Sällskap med dom uppskattades av både mig
och X..
Även fast han är sjuk så märks det så bra att han blir så rastlös av att
vara hemma. Och samma för mig.. även om jag är frisk! :)

Blev iaf kaffe osv hos mamms och papps. Sen traskade vi hem och X
är ju såå lycklig över snön som kommit! Nu längtar han bra mkt efter sin
bob! :)

T kom hit när vi kvällsfikade. Han och lillhjärtat lekte med varann typ 2 tim
i sträck. Helt fantastiskt att se dom tillsammans! T är så oerhört duktig, lugn
och bra med X. Sen att plutten gillar att stå och passa fotboll osv med älsklingen
är ju inte direkt nånting T lider av. :)
Strax efter 19 åkte T på träning, sen ska han jobba natt. Lillprinsen somnade vid
19.30. Nu kollar jag på 24 timmar med Pernilla Wahlgren och Marcus Schenkenberg
och skrattar hysteriskt! Haha :)

Nu ska jag krypa upp i soffan under filten igen.. äta lite ostbågar och invänta Greys!
<3

Inga kommentarer: