torsdag 11 november 2010

Uppstigning vid 8.30 idag.
X sover så dåligt på nätterna så jag förstår inte.
Varje kväll denna veckan har han vaknat 2, 3 tim efter att han somnat.
Inte pga nån hosta, utan bara ändå. Och det kan ju låta lite men för att
vara X så är det extremt ovanligt! Vi brukar ju skoja om att man kan
släppa en atombomb medans hans sover och han skulle ändå inte vakna!
:)
Vet inte varför han sover oroligt eller äter dåligt. Lyckas iaf få i han dryck
och glass på dagarna. Vi är hemma idag, och vi blir hemma imorgon.
Imorse när vi klev upp så kände även jag av min hals. Hoppas för guds skull
att inte jag ska bli sjuk nu. Fast jag jobbar ju ändå då! Bara prinsen blir frisk!




















I love you for so many reasons
Big and small
And all of them are wonderful

I love you for all the special qualities
That make you one of a kind...
The only one in the world for me.

I love you for the things you do
That brings such special meaning to my life
I love you for the silent times
When your eyes and arms tell me all I want to know.

I love you
Just because I do!

Because now
In the deepest part of my heart..
A place where there was nothing before
There is love!
Saknar T...<3

Inga kommentarer: