måndag 8 november 2010

Nu var det längesen det kom ett inlägg..
Tänker inte uppdatera så långt tillbaka heller.

Men i fredags så fyllde älsklingen 25år! :)
Xanders pappa hämtade på dagis då.. själv jobbade jag till 15.45 och sen åkte jag direkt hem till Tomas mamma där Tomas och resten av hans familj/släkt var. Blev smörgåstårta och fika. Dock fick han ingen present av mig då, eftersom han skulle få den på festen på lördan. :) Tomas present som han fick av hans familj var också litegrann som en present till mig kan man säga! :) En weekend i Sthlm. T ska få provköra en Lamborgini, samtidigt som vi får sova på hotell och myspysa! Underbart!

Så lördagen.. jag hade ju tänkt sova ut. Vaknade 07.02!! Så jag drog igång och tvättade och städade. Inte precis nånting jag ville göra som bakfull på söndan. :P Älsklingen jobbade till 12, sen åkte han hem och vilade en sväng. Hämtade upp mig och så åkte vi till lokalen i Storvik och förberedde inför festen.
Och gud så kul det var!! Blev tacobuffé och MASSOR av alkohol! :) Var uppemot 25 pers.
Så till min present.. som jag aldrig kunnat fixa på egen hand, tur att T's kompis Sjö hjälpte mig! Tusen tack igen för det! Vi har hållt på och smusslat om det här bakom Tomas rygg i kanske 1½ månad före.. Älsklingen har ju en passion när det gäller fotboll och det är Manchester United! Så jag sparade ihop och har bjudit honom på en fotbollsresa för att se dom mot Aston Villa i slutet av januari, början av februari. Matchbiljett, flyg och övernattning på hotell. Och Sjö följer med! :)
T brukar ju kalla mig för pokerface, just pga att jag inte har nåt! Haha. Men detta har jag lyckats med! Mäkta stolt! :)
Efter maten osv så blev Tomas uppropad av mig, Sjö och Jocke. Grabbarna med deras respektive hade gått ihop och samlat in fickpengar och växlat till pund. Toppen idé! Sen fick han mitt. Älsklingen började gråta och gjorde det fortf. på söndan så fort han började tänka på det! :)
Vi var i lokalen från 18.30 till ca 00. Då drog vi samtliga på Granliden. Tusen tack ALLA för en kanon kväll! Så lyckad! :)

Otroligt nog så var jag inge bakfull igår! Tackar! Kan dock inte säga detsamma om kärleken min! ;) Xander kom hem vid 16. Trött som han var så somnade han strax före 19. Sen låg jag och T i soffan och kollade på Gossip girl osv.. åt massa chips och drack läsk. Riktigt välbehövligt sådär kvällen efter. :)

Idag har jag varit hemma med plutten. Ringde och fick tid på HC så dom fick undersöka honom. Vilket dom gjorde ordentligt! Hostan har tagit om ännu en gång och nu ville jag ta det säkra före det osäkra. Han fick en annan hostmedicin utskriven. De första dagarna nu så kunde det tydligen låta som astmatisk hosta pga den. Men det var inget farligt utan bara normalt. Pratade med läkaren om dagis osv, och han smittar inte längre sa hon.. så det kommer inte vara nå problem att ha han där. Men iaf imorgon och på onsdag tyckte hon att vi skulle va hemma.

Kvällen har vi tillbringat hos mamma och pappa.
Mamma fyller 50år idag! :)
Vi har ätit sjukt god mat samt efterrätt.. kul att alla kunde vara med. Tyvärr inte min T eftersom han jobbar.
Vi systrar hade gått ihop och samlat till en spa-helg med allt vad det innebar med behandlingar och 4rätters middagar! :) Kom hem vid 20.30 ca.. X somnade på en gång.

Nu väntar jag på att min snygging ska komma hit och mysa innan vi ska sova!
Jag har världens bästa son, världens bästa pojkvän och världens bästa familj! <3

Inga kommentarer: