lördag 23 oktober 2010

Åh så skönt det är med helg! :)
Slog upp mina gröna strax efter 8 imorse. Utan huvudvärk! Älsklingen sov vidare. Han gav som förslag igår att vi skulle handla frukost från Berglunds vilket jag tyckte va mysigt. Direkt när jag klev upp samlade jag ihop tvätt och gick till tvättstugan. Sen så hann ju dom maskinerna gå, hann med att hänga upp dom, satt vid datorn, tittade tv, duschade, satt vid datorn, noppade ögonbrynen osv.. jag visste ju inte när han skulle vakna heller så gjorde inte ens ett försök till att äta frukost. Drack 3 koppar kaffe för att stilla den värsta hungern. :P STRAX FÖRE 11.OO kom älsklingen tufflandes ut från sovrummet.

Jag: -Men GOD MORGON älskling! Eller god förmiddag! Jag hungrar ihjääl!
Tomas: - God förmiddag, men varför har du inte väckt mig??
Jag: - Jaa, eftersom du sa att du sovit dåligt de 2 tidigare nätterna så ville jag ju att du skulle få sova ut..
Tomas: -När fan gick du upp då, i gryningen?
Jag: -Nää, men kl 8!
Tomas: -Jaaaa men det är ju gryningen!

Haha ja.. vi åt frukost från Berglunds iaf, vilket snarare var en tidig lunch! :) Sen hämtade min pappa upp honom så åkte dom ut i stugan. Tomas skulle hjälpa honom med någe som lär göras innan snön kommer. Själv hade jag inte sån stor lust att frysa i 2tim, så jag stannade hemma. Ska snart hämta tvätten, sen får vi se om det blir nå besök hos Ellis, Mio och Abbe när T kommer. Annars åker vi hem till han direkt och myser. :)
Skönt att ha tvätten gjord på en lördag iaf, slipper jag tänka mer på den. Ikväll börjar Så Mycket Bättre på tv4. Som jag väntat! Har fått för mig att det programmet ska vara bra. :) Sen så visar dom Juno som lördagsfilm. Den ska vi också titta på. Jag har sett den förut, T var tveksam, men jag tycker den är så bra och rolig! :)



Så mycket bättre...



Juno..













Ledmotivet med Ted Gärdestad till Så mycket bättre! :)


Inga kommentarer: