torsdag 21 oktober 2010

Idag har jag mått som en överkörd jävla kråka, hela dan!
Och pluttens hosta fortsätter även den. Ber att den ska va
över snart!
Hur som, IDAG FICK JAG MINA GLASÖGON! Pappa svängde in
i Sandviken påväg hem från sitt jobb o hämtade dom, sen lämnade
han av dom till mig. :) Och herregud, fucking awesome! Första testet
jag gjorde var att läsa skötselrådet för brillorna. Och jag kunde inte
sluta lyfta o sätta ner glasögonen för att jämföra. Sån sjuk skillnad!
Så nu ska det bli intressant o se hur jag kommer må i mina ögon imorrn
efter jobbet. :)
Danne kommer och hämtar X imorgonbitti innan jag ska till jobbet.
Sen träffar jag inte mitt lilla hjärta förrän på söndag igen. Saknar han
bara jag tänker på det!
Sen så har jag haft en sjuk, febrig pojkvän helaste veckan. Vi träffades
i måndags sist. Och nu börjar det kännas som abstinens! :) Tack och lov
så mår han mkt bättre idag redan. Pratade i telefon med han för en stund
sen och då kom vi överens om att imorgon kväll blir det kebabrulle eller
pizza för oss, kolla på Idol och mysa hela kvällen! Resten av helgen också
för den delen, för han är ju som sagt ledig! :)
Nä, nu ska jag kolla om det finns nå sevärt på tv.
Inte såå stor chans eftersom det är torsdag. Men ändå.
IMORGON ÄR DET FREDAGFet!!

Inga kommentarer: