tisdag 19 oktober 2010

Regnig dag detta! Tackar för att det finns paraplyn!
Seg dag på jobbet..som tisdagar brukar vara. Håller
med Camilla, helt onödig dag detta! :)

Slutade iaf tidigare idag så jag var hos X kvart över tre
på dagis. Var ju fotografering idag. Gruppkort på förmiddan,
sen enskilda på eftermiddan. Han var så himla duktig!
Efteråt gick vi till Berglunds och köpte en varsin kanelbulle
och en festis till lillhjärtat, så gick vi hem o fikade och myste!

Efter vi lekt klart, ätit o gjort alla kvällsbestyr så somnade plutten
strax efter 18. Helt slut. Märks att det blir tröttsamt att gå på dagis
när han varit hemma två dar förra veckan samt helgen.
Skönt att han tar igen sig med sömn!

Själv har jag kollat på Dr Phil och duschat. Sen bara legat i soffan.
Ska väl strax förbereda för imorgon. Sen blir det bara att vänta in
Desperate Housewives!
Ack så trött jag är!
Skönt att dom skulle skynda på med brillorna.
Framåt eftermiddagarna på jobbet har jag såå ont i ögon och huvud
efter att ha suttit framför en dataskärm hela dagen.
Ge mig torsdag snabbt!


“When you are dispirited, held back, beat down and you have no one,
you can give up, give in, or you can find those things you need to stand
within yourself. If no one else believes in you, then you must believe in
yourself. If you can not get the love you need from others, you must make
room in your heart and give that love to yourself.
You must accept yourself exactly as you are, all your flaws, all your faults, all your dreams!”


Inga kommentarer: