måndag 18 oktober 2010

JAG ÄLSKAR MIN UNDERBARA, GOA SON!
FINNS INGEN SOM DU PÅ DENNA JORD..
MAMMAS GULDKLIMP!
Imorse var det trögt att ta sig upp!
Snozade två ggr. Fattar inte.. jag är ingen snoz människa. I vanliga fall
kliver jag upp direkt efter första alarmet, men inte på senaste tiden. Vet
inte om det kanske hänger ihop med mitt synfel. Konstant trött i ögonen!
För kroppen är det ju inget fel på. Sen så är det nog i blandning med att det
är så mörkt när klockan ringer också. Jaja, så länge jag klarar mig utan att
behöva stressa på morgonen så. Vilket jag och X inte brukar behöva göra. :)
Jobbade till 16 idag. Dagen har gått sjukt fort! Och resten av veckan får gärna
fortsätta så för då är det snart helg igen! X ska till sin pappa då, och jag och min
älskling har tur för han är LEDIG i helgen! Andra gången på kort tid. :) Det gillas.
Före förra gången var det ju baske mig typ i slutet av sommaren det inträffade.
Åh, jag längtar!
Min pappa hämtade pluttas från dagis idag, sen när jag kom från jobbet så
hämtade dom upp mig så åkte vi direkt in till Sandviken. Var på Synsam och
beställde mina glasögon! Och gud va trevlig personalen är där! Från hon som
gjorde syntestet på mig, till hon som hjälpte mig välja ut bågar, till hon som
nu stod i kassan och hjälpte med beställningen. 5 bågar av 5 möjliga får dom! :)
Hon skulle t.o.m se till så tjejerna snabbade på med mina glasögon så jag får hämta ut dom på torsdag denna veckan redan! :)
Påväg hem så åkte vi i driven på McDonald's. Kändes lite sent att börja med mat
när vi kom hem så lovade X det. Fast hans morfar hade redan hunnit lova han det
före, så pappsen bjöd oss på mat. Tack! :) Vi kom hem, satt oss och kollade på
Kunskapspiraterna och Myror i brallan och åt. X är så intresserad av såna program. :) Hann med en innebandymatch innan nattning. Blev en ny saga ikväll.
Mamma Mu och Kråkan! Lillhjärtat fick den med sin HappyMeal! Inte för att vi brukar äta på Donken, men det är bra att dom delar ut en bok med menyn istället för dom där leksakerna som det ändå inte leks nå med. :)
Ja, X sover sen 19.. själv har jag inte gjort ett skit.
Ska slänga mig på divanen igen nu under mitt täcke. Vet inte om det är nå
sevärt på tv ikväll. Blir tidig kväller annars! Älsklingen min ska jobba natt,
så vi får njuta av varandras sällskap imorgon kväll en sväng istället innan han ska ut och jobba natt då också!
Adios!

Inga kommentarer: