lördag 27 november 2010

Och snön den fortsätter falla! :)
Kan säga att vi var braa fundersamma imorse över HUR i allsin dar vi
skulle kunna ta oss ut! Våran lägenhets länga ligger ju lite som i en grop
eller vad man ska kalla det för. Så vi var totalt insnöade! Gudskelov kom
plogbilen strax före 10 och räddade oss! ;)

Vi tog oss in till Sandviken. Hittade en tomtedräkt åt X som han blev såå nöjd
över! Inhandlade även en ny plastgran. Mitt psyke skulle inte palla en riktig gran
som står och barrar! Och våran gran gick ju så smått sönder förra året när min
X råkade köra in i den med sin radiostyrda polisbil så den föll till marken. :) Haha.
Sen så köpte jag ett par superbra sockor till X att ha i vinterskorna.

Väl hemma åt vi lunch..sen lite lek och slappa. Sen tog T med sig X på en promenad
till affären. X fick åka bob! Eller ja.. "skoter". :) Själv passade jag på att springa ner
till källarförrådet med grejer. Sen funderade jag vart dom tog vägen nånstans, när dom
kommer in så är X helt i extas för då hade dom varit här bakom på åkern och stegrat
och hoppat och fått soppatorsk med skotern! Hahaha. Riktigt fina och röda om kinderna
var dom! :)

Strax dags för kvällsmat. Kyckling, ris och sweetchilisås! Sen blir det mys i soffan med
lillplutten så ska han få sitt lördagsgodis. När han somnat så ska jag och älsklingen ha lite
egentid.. blir chips, dip och en varsin folköl till Så Mycket Bättre! :)

Inga kommentarer: